sobota, 7 października 2017

Garnier szampon Dolce Ultra Wanilia z papają

Witajcie :)

Kochani, dzisiaj mam dla Was włoską słodycz, prosto z Triestu :D

Wydaje mi się, że tego szamponu ani tej serii nie ma w Polsce. Ja nie kojarzę, żebym je widziałam a i w polskim internecie o nich cicho.



Seria Garniera Ultra Dolce do po polsku Ultra Słodki. Rodzajów kosmetyków było kilka, ja skusiłam się na mleko waniliowe i miąższ owocu papai. 

Ten zapach.. słodki, waniliowy, ciepły z owocową nutką papai... właśnie jest taki, jak sobie wyobrażacie. Mogłabym go jeść łyżkami :D

Szampon przeznaczony jest do włosów długich i plączących się. Ja nie mam długich, ani specjalnie plączących się ale nie przeszkadza mi to ;) 

Konsystencja
Szampon ma konsystencję mleczną, jest koloru beżowego z maleńkimi czarnymi kropkami, jakie daje nam prawdziwa laska wanilii rozkruszona na przykład do słodkiej masy w cieście. Świetnie się też pieni.



Działanie
Waniliowo - papajowy kosmetyk od Garniera sprawia, że włosy są gładkie, łatwo się rozczesują a do tego bardzo pięknie pachną jeszcze jakiś czas po umyciu. Delikatnie, ale wyczuwalnie.

Szampon nie jest przeznaczony do włosów przetłuszczających, więc już wieczorem są one przyklapnięte, ale nie obciąża ich, ani nie przetłuszcza dodatkowo, po prostu nie radzi sobie z taką skórą. 
Nie mam też po nim uczucia swędzenia skalpu, ani tym bardziej łupieżu.

Skład
Niestety zdjęcie słabe, ale widać. Skład jak skład, drogeryjny.





Podsumowanie
To fantastycznie pachnący szampon. Nie robi nic odkrywczego, po prostu wygładza włosy, sprawia, że błyszczą. Najlepiej się sprawdzi do mycia głowy rano - przed całym dniem.
Ale za to jak pachnie ma wielkiego plusa :D

Mam nadzieję, że ta seria pojawi się w Polsce :)

Pozdrawiam Was ciepło z Albanii :)
Tu wciąż gorące lato :)
N.

23 komentarze:

  1. Faktycznie tej serii chyba u nas nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tej serii, miłego pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wymagam zbyt wiele od szamponu. Jeśli myje i nie podrażnia skóry głowy to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy szamponów Garniera ale mają takie słabiutkie składy... Poza tym jest tak, że niektóre są dla mnie niezłe, a po niektórych moje włosy są w opłakanym stanie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, niektóre ich szampony kompletnie nie dają rady :(

      Usuń
  5. idź Ty nie kuś ludzi słońcem z Albanii;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sprawa, jeszcze nie próbowałam Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę, że u Ciebie takie fajne lato jeszcze:) ja też dużą uwagę zwracam na zapach kosmetyków/szamponów, potrafią skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie miałam szamponu z tej marki. Na błyszczenie włosów polecam olejek kameliowy - mój hit, niedawno odkryłam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go, faktycznie super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I used to love Garnier shampoos)
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie ma tej serii w Polsce, ale można ją dostać w Niemczech. Zastanawiam się nad zakupem odżywki z papają, szampon mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas niestety nie widziałam tych szamponów. Niestety ale na moich włosach by się nie sprawdził bo moje włosy lubią się przetłuszczać ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno takich drogeryjnych prduktów nie miałem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi zapachem :-) już bardzo długo nie miałam żadnego szamponu tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wakacji! Byłam we Włoszech we wrześniu i było cudownie :) Jeżeli chodzi o szampony, to ten chciałabym spróbować, mam długie włosy i plączą się okrutnie. Oczywiście wolałabym trochę bardziej naturalny skład ;), ale kusi mnie zapach :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę o reanimacji po wakacjach! https://annapikura-blog.blogspot.com/2017/09/reanimacja-po-wakacjach.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście nie widziałam tego szamponu w żadnym sklepie :) Lubię słodkie zapachy, chociaż ostatnio szaleję na punkcie kokosa :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...